maandag 27 december 2010

Welkom!

27 december 2010, de dag dat ook ik met bloggen zal beginnen. Dit blog zal voornamelijk gaan over mijn avonturen aan de online pokertafels, zie het bovendien als een stukje motivatie voor het komende jaar.
2010 was één leuk pokerjaar daar niet van, maar toch miste ik in 2010 hetzelfde als in 2009. Namelijk: Het banrollmanagement. Er zaten dit jaar namelijk een aantal leuke cashes tussen, maar het werd vaak net zo snel weer gedoneerd aan de cashgametafels. Iets wat in 2011 absoluut beter moet. En als het toevallig een keer wel op mijn rekening bleef staan, dan werd het op een later moment tijdens een tilt actie wel gedoneerd. Iets wat in 2011 absoluut niet meer voor mag komen, vandaar ook dit blog voor de motivatie.
2010 is ook een positief jaar geweest, zo heb ik ter verbetering van mijn spel Holdem Manager aangeschaft, iets wat zeker tijdens het multitablen goed van pas kom. Echter moet ik wel constateren dat ik het de laatste weken niet eens meer gebruik tijdens het spelen van meerdere MTT’s. Maargoed HM blijft ook fijn voor het filteren van jouw resultaten.
Al het bovenstaande heeft ook weer zijn voordelen, ik hoef tenminste niet blij te zijn voor zo’n mooie blauw gekleurde envelop. Ook al speel ik momenteel minimaal winstgevend, 9 vd 10 is het dit jaar net zo hard weer gedoneerd aan andere spelers.
Één grote wijziging ten opzichten van de afgelopen jaren vind er in 2011 wel plaats. Mijn ‘main-room’ om het zo maar even te noemen, zal niet meer Pokerstars zijn maar Full Tilt Poker. Ik heb de afgelopen weken bewust voor deze keuze gekozen en daar zijn een aantal eenvoudige redenen voor.
-          Op Full Tilt Poker heb ik de beschikking over rakeback
-          De MTT velden op Full Tilt Poker zijn wat kleiner en vooral softer.
-          Het Rush Poker bevalt mij beter dan de cashgame tafels, je speelt ook wat meer handen per uur.

Binnenkort zal ik een nieuw blog typen een samenvatting over de afsluitende maand van 2010, één maand die nu al een ‘net-niet’ maand genoemd kan worden.
Gaat dit blog dan alleen over poker? Dat is wel het hoofddoel, er zal zo af en toe vast wel iets anders geschreven gaan worden wat mij dwars zit of wat ik meegemaakt heb, maar het moet voornamelijk over poker gaan -> Ter motivatie voor mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten